My projects

In short, to create living art...

“To be in position to translate the customs, the idea, the appearance of my time according to my own estimation, to be not only a painter, but a man as well.

After Patter

6 – 8 participants / 1 – 1.5 hours / age 16+ / comedy–drama Introduction Yesterday’s party was fantastic, so why don’t you remember it? Well, the police want you to give them an account of the night because there…

Grząski Grunt

Świat  projektowanej gry:Gra tworzona jest na bazie własności intelektualnej, “Wizards of the Coast używając “Creative Commons”  udostępnionych przez nich i zgodnie z polityką treści. Autarkeim jest jednym z kontynentów na Abeir-Toril, który wiele setek lat temu odłączył się on od…

HAX

Przygotowałam cztery postacie, które łączą elementy robotyki i natury: Bohater: Ma założoną maskę symbolizującą jego umiejętność przejmowania kontroli nad maszynami. Białe włosy, nadzorca elektroniczny na kostce i kajdany symbolizują jego przeszłość. Ciekawostką jest, że po każdej śmierci jego włosy miały…

Zapomnienie…

 Nie wiem ilu jest jeszcze ludzi na świecie. Większość popadła w kompletne zapomnienie. Wypełniam kolejne strony maszynopisu imionami i wiedzą na temat wszystkich, jakich znam. Jeśli utrwalę ich w świadomości innych ludzi, nie będą mogli być wymazani przez Nich. Apokalipsa…

My Dear Ann

Ponczo i Control+C Czyli proces projektowania postaci, animacji, na potrzeby gry My Dear Ann.W celu zwiększenia przejrzystości tekstu zamieszczę omawiane grafiki i animacje w dokumencie. Otrzymałam niemalże kompletną kreatywną kontrolę nad tym, jak będzie wyglądała gra i ze względu na…

Flame Keeper – Design document

The Core ConceptsFlame Keeper is a tower defense, hack & slash hybrid, where during the day the player can plan their defense, upgrade and place shrines, and get to know the townsfolk. During the night, the mæres (inspired by mares…