HAX

Przygotowałam cztery postacie, które łączą elementy robotyki i natury:

Bohater: Ma założoną maskę symbolizującą jego umiejętność przejmowania kontroli nad maszynami. Białe włosy, nadzorca elektroniczny na kostce i kajdany symbolizują jego przeszłość. Ciekawostką jest, że po każdej śmierci jego włosy miały rosnąć w wersji końcowej.

Truciciel: Postać stanowiła spore wyzwanie, ponieważ gameplay designer przedstawił ją jako latającą i strzelającą bańkami. Inspirowałam się starymi strojami do nurkowania oraz usuwania toksyn, aby połączyć scenariusz z charakterem postaci, nadając jej antyczny i brutalny wygląd.

Rybak: Kluczowe było zbalansowanie elementów organicznych i robotycznych. Jego nogi są wyraźnie robotyczne, podczas gdy górna część ciała budzi sympatię. Pokazuje też swoje akcje za pomocą świecącej maski jako paralela do głównej postaci. Postać jest połączeniem rewolwerowca w długiej podróży i Kota w Butach.

Kot: Postać zachowuje resztki zwierzęcego wyglądu (fragmenty „sierści” na plecach), przypominające piłę. Duże oczy mają budzić sympatię, ale też nawiązywać do pająków lub ważek, pokazując perfekcyjne widzenie. Zamiast miejsc do głaskania, ten kot ma ostre elementy, podkreślające jego niebezpieczny charakter.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *